Targetmaster

  • rob

    Targetmaster levert niet binnen de overeengekomen levertijd, na annuleren order wordt snel een deel van de bestellling opgestuurd, pakket geweigerd.

    Targetmaster weigert de leveringskosten te vergoeden.

  • gunsmoke

    And here we go again….

    http://schietsport.startpagina.nl/prikbord/13041051/target-master#msg-13041051

  • fahn

    kan je aan je bestelling als consument dan geen voorwaarden stellen?

    meestal kan je bij een webshop een boodschap meesturen, kan het niet helpen als je dan als boodschap meestuurd; “deze bestelling in 1 levering bezorgen. Als u het bestelde niet kan leveren binnen de door u gestelde leveringstermijn deze bestelling als niet verzonden beschouwen”

    Heb je met deze boodschap erbij meer kans op volledige terugbetaling?

    Ik zelf weet het niet, ik zat alleen maar ff te dromen.

    misschien zijn er hier mensen die het wel weten.

  • e.rorik@hotmail.com

    Inderdaad: here we go again. Een website waar alles op staat wat je nodig hebt. Eenmaal ingevuld en betaald begint het lange wachten: “Moet nog besteld worden in het buitenland”, of: “Het is onderweg”, of: “Er is het verkeerde afgestuurd”, etc. etc.

    Als het bij de firma op de plank ligt is het zo in huis. Of gedeeltelijk.

    Bestel je wat dat niet op de plank voor het grijpen ligt ben je in de aap gelogeerd!

  • G21c

    Heb nu een bestelling lopen maar nog niet betaald. Wil eerst weten hoelang het duurt voor ze het gaan versturen. Maar ze voelen zich niet geroepen te reageren. Prima, besteed ik die honderden euro's toch ergens anders…Genoeg wapenhandelaren die wel graag mijn geld ontvangen. Ben ondertussen wel klaar met TM. Service is ver te zoeken daar in het hoge noorden.

  • Raymond

    Ik heb er 2 wweken geleden wat herlaad spullen van lee besteld na contact te hebben gehad of het op voorraad was alles is netjes na een week geleverd allen er mist de floating bullet seater plug in de seating die heb daarover een mail gestuurd naar hun afgelopen vrijdag ellen nog niks gehoor, mag er van uitgaan dat het netjes wordt opgelost.

  • gunsmoke

    Je kan natuurlijk altijd hopen.

    Het staat mij vrij om even meewarig met mijn hoofd te schudden met de gedachte dat je waarschijnlijk weer een hoofdstuk gaat toevoegen in het drama wat Costumer Service by Target Master heet…

    Bottom line: het staat een ieder vrij om zijn geld daar achter te laten waar het hem of haar uitkomt.

    Maar ik wil via deze weg een ieder vooral op het hart drukken om eerst te kijken of een ander het leveren kan.

    Zo teleurstellend dit…

  • Raymond

    Nou is het is opgelost heb gisteren een mailtje naar LEE gestuurd en die hebben gisteren al reaktie gegeven dat ze een nieuwe seating plug hebben opgestuurd, super service voor LEE van targetmaster heb ik ook na een 2e mail nog niks gehoord valt mij vies tegen.

  • gunsmoke

    Je bedoelt dus dat LEE de rotzooi van Targetmaster oplost.

    Om te voorkomen dat LEE een slechte naam krijgt.

  • Raymond

    Ja dat klopt daarvoor zeg ik ook dikke plus voor LEE, target master heeft met levering zich aan hun woord gehouden snel geleverd maar nu de after sales is niemand thuis nog steeds geen reaktie valt mij echt tegen want ze hadden het zo kunnen oplossen met een mailtje naar LEE wat ik nu dus zelf maar heb gedaan.