Remington 700 police

  • andreassamos

    Hallo.

    Ik wil een Remington 700 police kopen,nou weet ik alleen niet goed waar ik op moet letten en hoe ik kan zien of dat het wel een Police is er zijn zoveel uitvoeringen van de 700 serie,en is het zo dat de Police uitvoering altijd een zwarte kolf heeft of zijn er ook versie's met een zwart met grijs gemeleerde kolfen.

  • sam

    Je weet niet hoe een 700 police er precies uit ziet maar wil er wel een hebben ? Waarom wil je precies een 700 police hebben dan . ;)

    Maar op de vraag verder te gaan in nederland zie je niet veel uitvoeringen maar gelukkig is de police een van de meest voorkomende deze heeft een ruwe mate coating en een matzwarte kolf met een aluminium bedding . Dan heb je nog een uitvoering met een gladde geblauwde loop en houten kolf . En niet te vergeten de zwarte plastic kolf met gladde geblauwde loop .

    deze zul je het meeste treffen in de nederlanse wapen handel .

    de police zal rond de 1200 euro kosten maar dat is uitzoeken wie het wapen voor de beste prijs verkoopt .

    succes sam

  • Jans Dries

    In welke KNSA schietdiscipline past zo een Remington 700 police ?

  • Th.

    Jans Dries Schreef:

    ——————————————————-

    > In welke KNSA schietdiscipline past zo een

    > Remington 700 police ?

    .

    Gebruiksgeweer mischien zelfs wel Benchrest >:D<

    KNSA Schiet en wedstrijdregelement Deel IV

    Artikel 2.3.1 punt E & F

  • martijn

    heb zelf ook een remington 700 police, in combinatie met een nightforce kijker

    geen moment spijt van gehad!

  • Robert

    Ik heb ook een Remm. 700 police.Hij kost nu ± tussen de € 1100. en € 1295, geweldig wapen. Heb er wel een andere kolf opgezet. Een open kolf met pistoolgreep en deze mat zwart laten spuiten bij een schadeherstel bedrijf. I.v.m. mijn lange armen de kolf verlengt, passtukken gemaakt van mdf hout, zwart geschilderd, perfect !!.

    succes met de aanschaf

    gr Robert

  • roland

    een vraagje over die 700 police waarover jullie spreken.

    wat is de mazimale afstand dat deze zuiver schiet? is 500 meter haalbaar met goede munitie?

  • Dirk

    LS

    Even een vraag:

    Is de Remington 700 police er ook in een linker uitvoering ?

    Gr

    Dirk

  • Milrifleman5

    Is 500 meter haalbaar? Jaaaazeker, het maximum bereik is tussen de 800 en 1000 meter. Bij de F-klasse schoten ze op o.a. 550 meter, dat is 600 yards. Het is een sub-moa wapen, wat nauwkeurigheid betreft. Wat is een moa? Dat is een cirkeltje van 2.9 cm op 100 meter waar alle schoten in vallen. Zo nauwkeurig is de 700. Dat is dus sub-moa. Het helpt zeer zeker om matchmunitie te gebruiken, maar dat kost duur, zo'n € 1.80 per schot. Normale 308 is slechts € 0.80.

  • G21c

    Zelf matchmunitie maken voor 50 a 60 cent is beter en goedkoper.