2de hands kleiduif(werp)apparaat

  • Agnes

    Hallo!

    Zou iemand mij kunnen helpen aan een adresje waar ik eventueel een 2de hands kleiduifwerp apparaat kan kopen? Het moet er wel 1 zijn met handbediening…

    Groetjes Agnes (SVA de Grauwe Duun : www.schietverenigingameland.nl)

  • bennie

    Bel eens met de Firma Martens in Vorden tel. 0575 551272.

    Mischien heefd ie er een of weet er een te liggen .

  • Agnes

    Zal ik doen, alvast bedankt.

  • arie stijger

    Hallo Agnes!

    Ik ben ook op zoek naar een tweede hands kleiduiven schiet apparaat. Kwam via google bij jouw zoektocht op 1 maart 2004 terecht; dus bijna 8 jaar geleden. Ben je inmiddels geslaagd en kan je mij een hint geven waar zo'n apparaat te verkrijgen is?

    Met vriendelijke groet, Arie

  • bennie

    Even een mailtje of een telefoontje naar http://www.martens.isvoordelig.nl/ kan wonderen doen.

    Soms heeft wapenhandel Martens in Vorden er 1 liggen, anders moet je het eens proberen bij de kleiduivenbanen. Die hebben de oude handbediende apparaten nog wel eens bij het oud ijzer liggen.

  • zaki

    beste,

    ik ben opzoek naar een 2e hands kleiduif werp apparaat..

  • john coolen

    hallo heb nog een gebruikt kleiduifen schietapperaat werkt op 380 volt heeft 3 motoren

    gr john

  • frits-

    Bel eens met kleiduivenvereniging Waalsdorp in Den Haag, of De Vosdeel (Swinkels) in Boekel.

  • Piet

    Ik ben op zoek naar een 2e hands kleiduif (werp) apparaat. Handbediend. Wie kan mij helpen?

  • Johannes

    Beste Piet,

    Wij hebben een handmatig kleiduifschietapparaat in de aanbieding, te bezichtigen in Harkstede. Ik ben te breiken op 0618326997.

    Mvg,

    Johannes