Gamo g-1200

  • Jur

    Naast pistoolschieten zoek ik voor thuis een leuk luchtdrukgeweer, nu zag ik op internet bij Van Herwijnen de g-1200. Het leuke van dit geweer is dat het een CO2 uitvoering is en heeft een 12 schots magazijn heeft. Hij is ook een stuk goedkoper als ik dacht namelijk maar 200 euro.

    Heeft iemand ervaring met dit luchtdrukgeweer? Ik ben zeer benieuwd naar de mening van anderen hierover.

  • marco

    ja kijk eens naar deze prijs

    http://www.sportwaffen-schneider.de/luftdruck/index.html

    onder co2 gewehr naar gamo1200 zoeken

    en informeer eerst eens wat die co2 kapsules gaan kosten bij je in de buurt

    je haalt vaak maar 55 nuttige schoten uit 1 capsule a x Euro

    in bulkkopen is vaak wat goedkoper.

    houd er ook rekening mee dat als je langere tijd geen zin meer hebt om te schieten je de co2 kapsule uit je geweer moet halen anders gaat de afdichting bij de kapsule stuk tenzij je de volgende dag verder schiet.

    Heb niet al te hoge verwachtingen van de kracht van dit geweer

    het enige leuke is dat je heel snel 12 kogeltjes weg kan ploppen.

    Er zijn wel ombouw sets om er een co2tankje vor paintball guns aante hangen

    maar de investering is het alleen waard als je er echt veel mee wilt gaan schieten

    de preciesie van dit geweer gaat wel leuk tot 20 mtr

  • Jur

    Bedankt, ik had al ervaring met een co2 pistool dus ik weet hoe het zit met verbruik. In ieder geval is dit een voordeel van 50 euro!

  • Schnei

    g1200 is een pure plinker. voor de fun dus. 175 a 200 m/s met een platkopje 8 grain zet niet echt zoden aan de dijk op de lange afstand.

    door het mechaniek beschadigd het kopje en / of het rokje vn je diabolo nog wel eens wat afzwaaiers tot gevolg heeft.

    Leuk ding, snel door te laden maar ‘'just for fun’'

    RS

  • L.A.J.

    Als iemand naar een goede opzoek is

    heb een gamo G-1200 icl 3 stuks co2 patronen