1 vandaag KNSA

  • Bennie

    Op 17-8-2015 beweerd de KNSA nog steeds keihard dat er een verplicht KNSA lidmaatschap is in het programma 1 vandaag !!  Onlangs kreeg ik een schrijven van BW voor het verlengen van het verlof, ook daar stond op dat ik een KNSA licentie moest aantonen !! :S  Waarom ontkent justitie en de KNSA keihard uitspraken van de Raad van State !!  Een verplicht lidmaatschap van de KNSA is ongrondwettelijk !!!  Misschien heb ik iets gemist en is de grondwet intussen gewijzigd en tevens de  Europese rechten van de mens….Is Nederland het stadium van een bananenrepubliek nog steeds niet ontgroeid ??? Noord Korea 2.0 ??  Onze zogenaamde schietsportbelangenbehartiger beweert nu natuurlijk dat onder hun bewind dit nooit was voorgevallen, maar die uitspraak van de Raad va State heeft dit misdrijf mogelijk gemaakt !! (laten we Alphen aan de rijn even vergeten). Die verfoeide vereniging(en) die het lef hebben gehad om door te vechten tot de Raad van State hebben de schietsport(KNSA)  geschaad en dit zijn de gevolgen !!  Volgens 1 vandaag was de moordenaar echter al een jaar geen lid meer van een beruchte vereniging alvorens die vereniging werd opgeheven. Er word gesproken over valsheid in geschrifte door de moordenaar…fouten bij BW bij de verlenging van zijn verlof…. Het spelletje zwarte piet schuiven is begonnen !! Verliezer : de sportschutter ! Die mag straks alleen Olympische disciplines schieten en moet minstens geselecteerd zijn voor de  Olympische spelen om nog in het bezit te komen van een eigen wapen. Wapenhandel: verkoop munitie en wapens word gereguleerd door de KNSA.  Wapenhandel kan alleen nog leven van de jacht.  Winnaar:  De KNSA. Die krijgt nog meer bevoegdheden om dergelijke excessen te voorkomen.  Vergoeding is een extreem hoge contributie die verrekend word met de prestatie die je levert.  Extra subsidie en vergoedingen voor geleverde diensten aan justitie. Profiteurs: Justitie en BW. Minder administratief werk, dat word geleverd door de KNSA. Afschuiven verantwoordelijkheid naar de KNSA. Selectie nieuwe leden enz gebeurt door de KNSA. Kan BW zich eindelijk bezig houden met de controlerende taak zoals kluis controle.

  • Mathieu

    Zucht.Stop nu toch eens een keer, geen mens reageert er meer op. Ga lekker schieten.​

  • Bennie

    Reageren hoeft ook niet. ;)  Vindt het al een eer om op de alv van de KNSA aangehaald en geciteerd te worden !!^_^  Ik maak alleen mijn naam waar, ik ben een voorbode van slecht nieuws en kom schreeuwend langs vliegen.  Heel soms reageer ik ook serieus en behulpzaam.

     Trouwens….wel leuk dat je weer wat van je laat horen !!||| 

      Morgen ga ik weer lekker schieten.  Tegenwoordig veel in het buitenland. Daar doet men niet zo spastisch over wapenbezit of schietsport. ;) 

  • Bennie

    Een banshe is niet monddood of stil te krijgen. Soms duik ik weer eens op om misstanden te belichten . |.|  Cognac is niet zozeer aan mij besteed, die buurvrouw wil eens beter leren kennen !!:P Geloof niet alles wat op vuwa staat. ;)  Ik heb mijn oor weer eens te luisteren gelegd tijdens het verlengen van mijn verloven. Het aantal sportschutters dat durft te leven zonder KNSA licentie is zeer gering. Het Auswitch syndroom heerst volop onder de sportschutters !!  Ondanks er geen verplichting meer is om binnen de hekken van het KNSA regime te blijven durft bijna geen enkele schutter het kamp uit te lopen ! Diverse medewerkers van BW hebben de taak van kampbewaker op zich genomen.  Ik heb de BW medewerker gevraagd of er soms commerciële belangen zijn met de KNSA ondanks er geen verplicht lidmaatschap is ??  De bw medewerker bevestigde dat hij onvoldoende kennis van zaken had om hier over te oordelen. Verdere kennis over verplichte lidmaatschap van KNSA, plattelands verenigingen ,ANWB  of politieke stroming had hij ook niet. Ik werd doorverwezen naar het opperhoofd van BW. Zijn mening ken ik echter al goed genoeg en zijn werkwijze inzake KNSA kan het daglicht niet verdragen.  Verboden uitwisseling van informatie, schending privacy gevoelige info  enz…. De KNSA is echter bezig om zijn inkomstenbron uit te breiden ….. Ze werpen zich nog steeds op als wetgever. De schade aan de schietsport is echter bekend, ga daar weer eens mee aan het werk.  Voor degene die niet bekend zijn met de schade die de KNSA heeft aangericht: lees de columns op ak56.nl eens, bekijk de statistieken over de schietsport eens, teruglopend ledenaantal, teruglopend aantal verenigingen, zeer sterke verhoging van kosten, vermindering aantal wapengroepen en disciplines, geen enkele vermindering van misdrijven met vuurwapens. afijn…… ik kan nog wel een tijdje doorgaan.

  • Bennie

    Hoi Sixshot, Buiten het KNSA blaadje De schietsport, is er geen verdere informatie voor sportschutters. Of je moet toevallig op de AK56 zijn geabonneerd. Als je op een ALV van de KNSA komt, verbaas je je over de kennis van de aangesloten bestuursleden ! Daar word hel en verdoemenis gepredikt tegenover een stel holbewoners die de Nederlandse schietsport moeten vertegenwoordigen !! Kritiek leveren is jezelf voor banaan zetten !! Of je word afgewimpeld , meegenomen en op een hoop gegooid of totaal afgezeikt en voor lul gezet.  Kritiek is niet welkom.  Als normale conversatie niet werkt of genegeerd word, dan moet je soms vergaande bewoordingen gebruiken.  Ik ben daar beslist geen voorstander van om populistische bewoordingen te gebruiken die geen inhoud hebben !!  Ik baseer me vaak op het verleden  en trek lessen daaruit.  De stand van zake ivm de KNSA en Justitie….. Willem W. heeft veel documenten van Justitie en publiceert die geregeld.  Ik doe meer het veldwerk en constateer soms andere zaken.  De overheid zit zeker in de maag met de overeenkomst die gesloten is met de KNSA.  De overheid is zeker niet blij met mensen die de waarheid willen weten en aantonen dat het huwelijk met de KNSA onrechtmatig is ! Waarom worden anders uitspraken van de Raad van State totaal genegeerd ??? De KNSA speelt het onschuldige slachtoffer dat zich verschuilt achter de overheid !!  De belangen van de leden zijn ondergewaardeerd aan de opbrengsten en macht. Als de overheid zou toegeven dat de KNSA onterecht in 2005 in de CWM is betrokken, zou dat enorme kosten met zich mee brengen !  Onterecht ingeleverde wapens, ingehouden bijdragen contributie KNSA,  schade wapenhandel , enz enz.  Reeds in 2004 of 2005 werd ik uitgemaakt voor Don Quichotte  en de strijd maar moest opgeven. De race was gelopen.  Tegenstanders werden monddood gemaakt of genadeloos neergemaaid door Justitie of KNSA. Voorman van SV De Bunker, PW, werd publiekelijk geëxecuteerd met valse aangiften. TM5200 werd door het opperhoofd van de KNSA gedwongen om kritische vragen terug te nemen en publiekelijk afstand te nemen !!    De inquisitie was begonnen en ook ik moest mijn grote mond houden en kreeg een permanente ban op vuwa.nl. Zelfs schietsportstartpagina moest topics verwijderen die de belangen van de KNSA konden schaden !!  Tegenover nieuwe schutters of schutters die niet beter weten, ben ik heel vriendelijk en informatief. Maar tegenover schutters zoals Mathieu die willens en wetens de Nederlandse schietsport schade toebrengen en zich manifesteren als super NSB'ers,  ben ik onverbiddelijk hard !!!

  • Mathieu

    Beste Banshe, 

    Je kunt natuurlijk ook te ver gaan met je opmerkingen en valse beschuldigingen. Ik daag je uit om met voorbeelden te komen waarin ik de Nederlandse schietsport zou benadeeld hebben en volgens jou woorden me als een NSB er zou gedragen hebben.En kom nu niet meer met je nietszeggende kreten en opmerkingen maar met feiten, want ik begin dit gezeur van jou nu toch wel een beetje zat te worden. Ook ik ben bereid om als het nodig is naar de rechter te stappen en aangifte te doen wegens smaad.Want jij en nog een paar personen in Nederland hebben blijkbaar zo’n haat tegen de KNSA en KST dat jullie bereid zijn de hele schietsport naar de donder te helpen om je gelijk maar te halen.

     

  • Bennie

    Door actief het beleid van de KNSA te steunen help je mee met de afbraak van de schietsport in Nederland.  Door mensen met een andere mening of die kritische vragen durven te stellen op internet te verbannen of monddood te maken.  Waarom kijk je niet eens naar de cijfers over het aantal schutters in Nederland ? Het rapport Kaf en Koren was ook een mooi voorbeeld, de zaak Alphen aan de Rijn en de leugens daaromtrent ? Er zijn zoveel voorbeelden die ik vaak heb aangehaald, lees ze nog maar eens na.  

     Wij helpen de schietsport echt niet naar de donder !! Door je gelijk te halen bij de Raad van State ben je toch geen crimineel die de schietsport schaad ??? We beschadigen daar alleen de financiële belangen van de KNSA ermee en verhogen de vrijheid van de schutters en schietsport ermee.

      De KNSA mag van mij zeker blijven bestaan, ik gun ze zelfs een enorm hoog ledenaantal !! Maar dan moeten dat wel vrijwillige leden zijn en niet gedwongen. De KNSA moet juist wedstrijden organiseren, opleidingen verzorgen en Nederland weer op de Olympische spelen laten schitteren zoals vroeger. Dat bereik je niet met het huidige beleid. De KNSA mag geen wetgever zijn, daar hebben we Justitie voor.

      Kijk nog eens goed op  http://www.grens.org/ of kijk eens verder dan alleen de KNSA site.

  • Mathieu

    Hoe kom jij er bij dat ik mensen op internet verban of monddood maak. Ik heb met het het internet of Vuurwapens.net (want dat bedoel je toch) niets te maken. Dat is jou al eerder mede gedeeld maar dat wil je niet horen. Want je zou eens toe moeten geven dat je een fout gemaakt hebt. Je moet volgende keer je huiswerk eens goed maken voordat je dit soort uitspraken doet,

    Dus als je de KNSA steunt ben je een NSBer. Dat is een mooi compliment voor al die DTC's en LTC's die voor de verschillende wapengroepen in nederland de wedstrijden regelen. Gratis en in hun vrije tijd. Er zijn in nederland nog steeds meer als 30000 mensen die de KNSA steunen. Zijn dat allemaal NSBers dan. Leer eens een keer normaal discusseren of hou verder je mond dicht, met alleen maar te schreeuwen bereik je niets, je jaagt alleen maar mensen tegen je in het harnas.

    Ja en wat er op www.grens.org gepaatst is niets anders dan de waarheid.​ Verder zal ik niet meer op je reageren, je bent toch niet mans genoeg om je ongelijk toe te geven.

  • Bennie

    De KNSA verwijderd berichten of geeft opdracht ervoor. Je kunt echt niet ontkennen dat je invloed hebt op Vuwa !   Als je mijn berichten nu eens een keer goed doorleest kun je heel duidelijk lezen dat ik waardering heb voor al die vrijwilligers die zich inzetten voor de schietsport !! Het beleid van de KNSA om macht en geld te verkrijgen boven de belangen van de sportschutter is zeer verwerpelijk !! Dacht je echt dat die 3000 leden allemaal vrijwillig aangesloten waren bij de KNSA ???!! Heel veel zijn in 2005 onrechtmatig gedwongen lid geworden ! Dat zijn geen NSBers, maar slachtoffers van een fout bestuur van de KNSA !   leer eerst eens lezen voor je commentaar geeft. Als je werkelijk alles op WWW.grens.org had gelezen, was je ook in opstand gekomen tegen het huidige KNSA bestuur en beleid.  Als je mijn vorige berichten goed had gelezen , verwijt ik die goedwillende vrijwilligers van de KNSA niets. Helaas zijn er ook vrijwilligers die een functie krijgen, een pet opzetten, arm linten omdoen en uniformen aantrekken en zonder na te denken hun Fuhrer volgen…. dat zijn die NSBers !!  Die zie ik helaas maar al te vaak op de Nederlandse schietbanen en tijdens de alv van de KNSA. Die verbieden elke recreatieve manier van schietsport, zien de regels van de KNSA als wetgeving, en zijn nog roomser dan de paus !   Ik hoop hiermee je meeste vragen beantwoord te hebben of voldoende uitleg gegeven te hebben.  Waar heb ik geen ongelijk in of wil je uitleg over hebben ??   Waar heb ik geschreven dat ik een haat tegen de KST heb ?? Door een rechtszaak te beginnen tegen het beleid van de minister help je de schietsport niet naar de donder !! Geloof jij nog echt dat de KNSA de schietsport in Nederland heeft gered van de ondergang ??? Moet je toch echt eens verder kijken dan alleen de KNSA site en het suffe blaadje De schietsport.  Ik ben zeker mans genoeg om fouten toe te geven.  Een handreiking en uitnodiging voor een gesprek werd ooit door jou geweigerd na afloop van de alv KNSA.

  • Bennie

    Nou…waar wil je excuses voor of welke fout moet ik toegeven ?? Ik heb mijn huiswerk gewoon gemaakt en verwacht een antwoord.  Heb jij mijn voorgaande post goed gelezen ??  Reeds in 2004 of 2005 heb ik gezegd dat ik niets tegen de KNSA heb zolang deze zich bezig houd met de echte belangen van de sportschutters .  Ik weet dat ik een luis in de pels van justitie en de KNSA ben, maar ik probeer schutters eerlijk voor te lichten . De informatie is de laatste jaren veel te eenzijdig en als je echt verder kijkt dan je neus lang is kom je gruwelijke leugens tegen.   Als goedgelovige wetsgetrouwe sportschutter ben je snel geneigd de enige informatiebron te geloven en dat te zien als wetgeving. De waarheid is echter een stuk genuanceerder.  Sportschutters zijn een makkelijk slachtoffer , het zijn solistische beoefenaars van hun individuele sport.   Mijn enige doel is het laten floreren van de schietsport en geaccepteerd worden door de meerderheid.  Dat bereik je niet door onze sport te verstoppen en geheimzinnig te maken.  Topsporters creëer je uit een groot publiek die makkelijk toegankelijk is .  geen torenhoge aanvangskosten en verbieding van recreatief gebruik van wapens !!  Is het misbruik van legale wapens afgenomen sinds 2005 ?  Bekwamen terroristen zich niet meer in verenigingsverband met wapens ??  Is de samenleving veiliger geworden sinds  de CWM2005 ??  Resultaat : de schietsport is het enige slachtoffer. Of denk je nog steeds dat de schietsport gered is van een totaal verbod ?? Kijk dan nog even verder en neem de moeite om echt iets te lezen.