wapendoekjes

  • Rene

    Wij maken in ons atelier katoenen filterdoekjes op maat om laboratoria apparatuur te reinigen.

    Deze doekjes zijn tevens zeer geschikt om te gebruiken in de schietsport.

    Graag wil ik verenigingen benaderen om de interesse te polsen en zoek ik contact gegevens van verenigingen of een inkoopcombinatie zodat ik de adressen heb om een paar samples te sturen. Wie kan me helpen aan een bestand? Of adviseren welke doekjes er momenteel in de markt zijn om te reingen?

    Standaard snijden we doekjes van 60x60mm ongebleekt katoen, en eenzijdig ruw en eenzijdig fluweel om te polijsten.

    verpakt per 600 stuks.

    alvast bedankt.

    Rene Boeren

  • Gloekie

    Kijk voor adressen eens op de site van de knsa.

    En voor welke doekjes er al in de markt zijn zie dan: http://www.sureshot.nu/

    (fijne winkel trouwens)

  • Arie

    D-makeup watten schijfjes (te koop in supermarkt) zijn het goedkoopst en werken het beste.

  • Kim

    Anonymous

    Wij maken in ons atelier katoenen filterdoekjes op maat om laboratoria apparatuur te reinigen.

    Deze doekjes zijn tevens zeer geschikt om te gebruiken in de schietsport.

    Graag wil ik verenigingen benaderen om de interesse te polsen en zoek ik contact gegevens van verenigingen of een inkoopcombinatie zodat ik de adressen heb om een paar samples te sturen. Wie kan me helpen aan een bestand? Of adviseren welke doekjes er momenteel in de markt zijn om te reingen?

    Standaard snijden we doekjes van 60x60mm ongebleekt katoen, en eenzijdig ruw en eenzijdig fluweel om te polijsten.

    verpakt per 600 stuks.

    alvast bedankt.

    Rene Boeren

    Hoi Rene,

    Wij zoeken zulke doekjes voor on slabo. De leverancier die we hadden kan deze niet meer leveren. We zoeken ze wel op een andere afmeting dan 60x60mm, nl.80x120mm.

    Is dit ook mogelijk?

    Gelieve mij te contacteren op kim.vanishoven@borealisgroup.com

    Alvast bedankt