waar kanm ik mijn vuurwapen verkopen? ( Colt S.A.A)

  • MM

    Beste andere sportschutters, ik heb een Colt revolver S.A.A .22 en wil hem kwijt wegens stoppen hobby. Waar kan ik hem aanbieden aan andere sportschutters ( internet) is er ergens een forum om dit aan te bieden waar geen gekken op af komen?

    Groet Marcus

  • Leo

    www.wapenadvertenties.nl

    Suc6 met de verkoop.

  • G21c

    Ik zou het liever op www.vuwa.net zetten. Wapenadvertenties.nl staat nu niet bekend om zijn goede reputatie.

  • joop

    sorry maar de reputatie van vuwa is wel van dusdanige aard dat iemand die een beetje verstandig is daar niet komt. (en dan doel ik met name op de onrechtmatige censuur en het verraad). de mensen die de perikelen rond de rechtzaak tegen de onrechtmatigheden bij knsa hebben gevolgd weten waar ik het over heb. een ware sportschutter komt niet op vuwa.

  • Jean

    Dit maakt het nog moeilijker, ik zit met hetzelfde probleem. Weet iemand dan wel waar het wel op een veilige/goede manier kan? Op 2e hands.nl (was) altijd ook een afdeling vuurwapens, leek mij nooit zo'n goed idee, krijg je allemaal van die rare lui aan je deur ook al zet je erbij “vergunning verplicht”..

    Of is de enigste veilige manier dan je wapen in consignatie geven bij een erkende wapenhandel? Dit kost je natuurlijk wel geld, en meestal zijn de wapens die je nieuw hebt gekocht slechts een fractie waard van wat je er voor betaald hebt dus hou je er uiteindelijk nog maar weinig aan over.

    Dus, iemand nog andere goede suggesties?… Joop misschien? of G21c?

    Jean.

  • Pat

    Als je er echt vanaf wil, een keer binnen wandelen bij een wapenwinkel in de buurt, een paar jaar geleden ook gedaan.

    Kreeg er toen toch een mooie prijs voor.

    groeten Pat

  • K98k

    Gewoon aanmelden en te koop zetten op vuwanet, ondanks de al geuitte kritiek.

    Die kritiek slaat op een actie in het verleden van een van de mods en heeft NIETS te maken met de veiligheid of betrouwbaarheid van de site.

    Naar mijn mening dan ook onzin om dat te vermelden als iemand zijn wapen wil verkopen.

    succes!

  • G21c

    Tja, er zijn altijd mensen die met bepaalde acties niet eens zijn zoals Joop. Prima, zijn recht dat hij daar niet wil, of kan komen wegens een ban.

    Maar het is een goede plaats om je wapen te verkopen en het forum wordt door meer “ware” sportschutters bezocht/gebruikt dan dit forum of alle andere vuurwapenfora in Nederland bij elkaar.

    Nee verkoop je wapen dan maar op een onbetrouwbare site tussen illegale wapens ipv een site die bepaalde figuren weert wegens wangedrag. Dat is beter ja :-)

    Na vuwa kun je www.schietsportforum.nl proberen om te adverteren. daar staat geen illegale zooi op, enkel wordt die minder bezocht dan Vuwa.

    Hoe kan censuur op een forum trouwens onrechtmatig zijn? Als je als poster je niet aan de regels houdt wordt er gemodereerd. dat is de taak van de moderators. Dat niet iedereen het hier mee eens is…. jammer voor diegene, maar als er niet gemodereerd wordt is het binnen een paar weken 1 grote rotzooi.

    Verraad? Wie is er verraden? Vraag mij af waar je al die onzin vandaan haalt. Klok klepel?

  • Douscha

    Goedemiddag 

     

    Mijn excuses dat ik mijn vraag stel in deze topic maar het lukt me niet op een andere manier. 

     

    Ik ben een maand of 2 geleden verbannen op vurwapens.net.

    Ik was daar een weekje niet online geweest en op een dag dat ik er weer eens een kijkje wou nemen blijkt het dat ik permanent verbannen ben.

    Ik was zeer verbaast en heb totaal geen idee hoe en waarom.

    Misschien omdat ik alleen maar lees en al heel lang niets meer gepost hebt.

    Ik zou dus graag de reden na willen vragen maar kan op geen enkele manier contact met een beheerder oid krijgen.

     

    Ik weet dat een ene Dasher een beheerder ( Of hoe zoemend heet) is.

     

    Weet iemand hier misschien een manier hoe ik contact met vuurwapens.net kan krijgen of heeft iemand een mail adres waar ik mijn vraag kan stellen?

     

    Alvast bedankt,

    Douscha ( Raymon)

     

  • Douscha

    Raymon

    Goedemiddag    Mijn excuses dat ik mijn vraag stel in deze topic maar het lukt me niet op een andere manier.    Ik ben een maand of 2 geleden verbannen op vurwapens.net. Ik was daar een weekje niet online geweest en op een dag dat ik er weer eens een kijkje wou nemen blijkt het dat ik permanent verbannen ben. Ik was zeer verbaast en heb totaal geen idee hoe en waarom. Misschien omdat ik alleen maar lees en al heel lang niets meer gepost hebt. Ik zou dus graag de reden na willen vragen maar kan op geen enkele manier contact met een beheerder oid krijgen.   Ik weet dat een ene Dasher een beheerder ( Of hoe zo iemand heet) is.   Weet iemand hier misschien een manier hoe ik contact met vuurwapens.net kan krijgen of heeft iemand een mail adres waar ik mijn vraag kan stellen?   Alvast bedankt, Douscha ( Raymon)